Wpisz tutaj swoje memo (do 600 znaków). Memo zostanie wyświetlone w całości na liście postów bloga.

Adresy http://... zostaną autmatycznie zamienione na aktywne linki.

Możesz używać specjalnych znaczników {VIDEO:ADRESFILMU}, {YOUTUBE:KODFILMU}, {VIMEO:NRFILMU} do osadzania filmów. Znacznika {IMG:ADRESGRAFIKI} do osadzania grafik.

Użyj formy @nazwauzytkownika aby utworzyć link do profilu na platformie. Znaczniki t@nazwa f@nazwa y@nazwa utworzą linki do profili na Twitter.com, Facebook.com i YouTUBE.com

Użyj formy t#slowo f#slowo aby utorzyć linki do hashtagów na Twitter.com i Facebook.com

Radek Pogoda

Jak wynagradzać handlowców - część 4.

Radek Pogoda

Jakie są najdroższe błędy popełniane przez handlowców dealerów samochodowych - wywiad

Radek Pogoda

Jak wynagradzać handlowców - część 3

Radek Pogoda

Jak wynagradzać handlowców - część 2

Radek Pogoda

Jak wynagradzać handlowców - część 1

Radek Pogoda

Jak tworzyć bazy klientów potencjalnych?

Radek Pogoda

Jak wykorzystać luźniejsze dni w pracy sprzedawcy?

Radek Pogoda

Jak skutecznie prowadzić Klienta do sprzedaży, czyli dobry follow up w kilka minut.

Radek Pogoda

Kiedy prosić Klientów o polecenia?