win-loss.pl_logo

Dowiedz się co robić, aby wygrywać częściej!

Zapisz się na www.win-loss.pl i dowiedz się: 

– Jak podnieść sprzedaż nawet o 30%?
– Co pomyślał klient, a co handlowiec?
– Co powinni robić Twoi handlowcy, aby częściej wygrywać?
– Jak Twoi klienci podejmują decyzję o zakupie?
– Dlaczego konkurencja odebrała Twój biznes?

Czym jest analiza win-loss?

To proces systematycznego gromadzenia i analizy przyczyn, przez które twoja firma wygrała lub przegrała konkretne postępowania zakupowe

(a z Twojej perspektywy szanse sprzedaży).

Wdrożenie analizy win-loss przeniesie skuteczność Twojej organizacji sprzedaży na wyższy poziom!

Dopasuj Twój proces sprzedaży do potrzeb klienta 
i podnieś konwersję szans (win/rate).

Zbuduj zwinną organizację, która szybciej się uczy i wdraża niezbędne zmiany.

Udoskonalaj kompetencje sprzedaży precyzyjnie dopasowane do indywidualnych potrzeb handlowca.

Twórz skuteczne strategie sprzedażowe, marketingowe
i produktowe.

Czy wiesz, że analiza win-loss oparta wyłącznie na wiedzy handlowców jest często niekompletna, a nawet błędna?

W 32% transakcji handlowcy nie wiedzą dlaczego wygrali lub przegrali, a w kolejnych 28% ich wiedza jest niekompletna. Oznacza to, że w przypadku 60% własnych szans sprzedaży, handlowcy tak naprawdę nie rozumieją decyzji swoich klientów.

Wykorzystaj wiedzę i doświadczenie polskich praktyków sprzedaży.

Tomek Zagdan

„Zespoły sprzedaży, dla których wdrożyłem analizę win-loss wiedzą o swoich klientach znacznie więcej. Dzięki temu tworzą oferty świetnie dopasowanie do potrzeb odbiorców i osiągają znacznie lepsze wyniki”

Radek Podgoda

„Większość szefów sprzedaży, których poznałem przez ostatnie 20 lat nie analizuje ani przegranych, ani wygranych transakcji – sprawia to, że są ślepi i stale popełniają te same błędy. Wreszcie jest sposób aby to zmienić i poprawić sprzedaż.”

Kto już na tym zyskuje?

Wiele branż B2B m.in.: IT, finanse, usługi dla biznesu czy produkcja. Dzięki temu lepiej rozumieją swoich klientów, tworzą atrakcyjniejsze oferty i wygrywają więcej szans sprzedaży.