– Jak podnieść sprzedaż nawet o 30%? – Co pomyślał klient, a co handlowiec? – Co powinni robić Twoi handlowcy, aby częściej wygrywać? – Jak Twoi klienci podejmują decyzję o zakupie? – Dlaczego konkurencja odebrała Twój biznes?
Czym jest analiza win-loss?
To proces systematycznego gromadzenia i analizy przyczyn, przez które twoja firma wygrała lub przegrała konkretne postępowania zakupowe
(a z Twojej perspektywy szanse sprzedaży).
Wdrożenie analizy win-loss przeniesie skuteczność
Twojej organizacji sprzedaży na wyższy poziom!
Dopasuj Twój proces sprzedaży do potrzeb klienta i podnieś konwersję szans (win/rate).
Zbuduj zwinną organizację, która szybciej się uczy i wdraża niezbędne zmiany.
Udoskonalaj kompetencje sprzedaży precyzyjnie dopasowane do indywidualnych potrzeb handlowca.
Twórz skuteczne strategie sprzedażowe, marketingowe i produktowe.
Czy wiesz, że analiza win-loss oparta wyłącznie na wiedzy handlowców jest często niekompletna, a nawet błędna?
W 32% transakcji handlowcy nie wiedzą dlaczego wygrali lub przegrali, a w kolejnych 28% ich wiedza jest niekompletna. Oznacza to, że w przypadku 60% własnych szans sprzedaży, handlowcy tak naprawdę nie rozumieją decyzji swoich klientów.
Wykorzystaj wiedzę i doświadczenie polskich praktyków sprzedaży.
Tomek Zagdan
„Zespoły sprzedaży, dla których wdrożyłem analizę win-loss wiedzą o swoich klientach znacznie więcej. Dzięki temu tworzą oferty świetnie dopasowanie do potrzeb odbiorców i osiągają znacznie lepsze wyniki”
Radek Podgoda
„Większość szefów sprzedaży, których poznałem przez ostatnie 20 lat nie analizuje ani przegranych, ani wygranych transakcji – sprawia to, że są ślepi i stale popełniają te same błędy. Wreszcie jest sposób aby to zmienić i poprawić sprzedaż.”
Kto już na tym zyskuje?
Wiele branż B2B m.in.: IT, finanse, usługi dla biznesu czy produkcja. Dzięki temu lepiej rozumieją swoich klientów, tworzą atrakcyjniejsze oferty i wygrywają więcej szans sprzedaży.