Jak tanio, skutecznie i ze świetnymi efektami prowadzić sprzedaż 
Twoich produktów i usług!

Zaufaj polskim

praktykom sprzedaży.

Naucz się skutecznych

i praktycznych metod sprzedaży.

Podnieś swoją sprzedaż

i zdobądź nowych Klientów.

Dowiedz się:

  • Jak codziennie pozyskiwać nowych Klientów?
  • Jak sprawić, żeby raz poznane osoby bezinteresownie polecały Ciebie, Twoje produkty i usługi swoim znajomym?
  • Czego unikać, a z jakich zwrotów korzystać przy pisaniu do nich maili i wiadomości na Facebooku czy LinkedIn.
  • Od czego zaczynać rozmowę telefoniczną z Klientem z tzw. zimnego rynku.

Niezależnie od tego czy sprzedajesz w sektorze B2C, B2B czy B2G – praktyczne rozwiązania, skuteczne i sprawdzone w polskich realiach narzędzia i strategie sprawią, że Twoja sprzedaż się poprawi, a znajdowanie nowych Klientów stanie się łatwym codziennym rytuałem, a nie katorgą.

Nie marnuj czasu na słuchanie teoretyków i marketingowych guru. Skorzystaj z doświadczeń najskuteczniejszych polskich praktyków sprzedaży i ucz się od najlepszych.

Prospecting

Follow-Up

Polecenia

icon_s3s
icon_s3s
icon_s3s

Skąd i jakimi metodami codziennie pozyskiwać nowych Klientów na Twoje produkty lub usługi.

Jakim sposobem zamieniać wizytówki osób poznanych na spotkaniach biznesowych 

w nowe kontrakty czy zamówienia.

Jak prosić o polecenia swoich aktualnych klientów
i jak je zdobywać od ludzi, którzy jeszcze nigdy niczego od Ciebie nie kupili.

icon_s3s
icon_s3s
icon_s3s

Jak skutecznie zdobywać Klientów z Facebook’a, LinkedIn, Goldenline czy innych portali społecznościowych 

i branżowych.

Co robić, abyś to nie Ty musiał aktywnie sprzedawać, ale Klienci sami zaczęli od Ciebie kupować.

Kiedy prosić o polecenia 
i czym przekonać Twego rozmówcę, aby faktycznie zechciał Ci pomóc.

icon_s3s
icon_s3s
icon_s3s

Jak tanio i szybko zdobywać dla siebie bazy danych nowych potencjalnych Klientów na Twoje
produkty i usługi.

Jak utrzymać swoich Klientów przez lata i dzięki temu już nigdy nie martwić się o realizację Twoich planów sprzedaży 

i przetrwanie firmy.

W jaki sposób wykorzystać Twoją listę Klientów
i prowadzone dziś transakcje do zabezpieczenia Twojej przyszłości finansowej.