SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ

POMOŻEMY CI ZBUDOWAĆ I WDROŻYĆ
SKUTECZNY SYSTEM WYNAGRADZANIA
DLA TWOJEGO ZESPOŁU HANDLOWEGO

… i odbierz darmowego e-booka!

SYSTEM WYNAGRADZANIA, KTÓRY DZIAŁA

DOBRY SYSTEM WYNAGRADZANIA DZIAŁU SPRZEDAŻY POWINIEN SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE KRYTERIA:

Wspiera realizację strategii firmy

Motywuje handlowców do właściwych działań

Motywuje do pracy w firmie i osiągania celów

Jest zrozumiały i sprawiedliwy dla pracowników

Jest efektywny – pozwala osiągnąć zamierzone cele

53%

firm uważa, że jej pracownicy nie rozumieją polityki wynagradzania firmy.

Czy wiesz jak to wygląda u Ciebie?

Źrodło: „Compensation Programs and Practices Survey”, WorldatWork and Aon Hewitt, 2016.

KRÓTKI QUIZ:

CZY SYSTEM WYNAGRADZANIA DZIAŁU SPRZEDAŻY W TWOJEJ FIRMIE JEST SKUTECZNY?

Czy cele handlowców są spójne z celami strategicznymi firmy?

TAK

NIE

NIE WIEM

Czy system sprawia, że handlowcy koncentrują się na działaniach, które realizują cele firmy?

TAK

NIE

NIE WIEM

Czy system sprawia, że Sprzedaż i pozostałe działy grają do jednej bramki?

TAK

NIE

NIE WIEM

Czy handlowcy postrzegają system jako sprawiedliwy?

TAK

NIE

NIE WIEM

Czy handlowcy potrafią samodzielnie opisać jak działa ich system motywacyjny?

TAK

NIE

NIE WIEM

Czy handlowcy potrafią samodzielnie obliczyć wartość swojej premii lub prowizji?

TAK

NIE

NIE WIEM

Czy handlowcy wykorzystują luki w systemie motywacyjnym, aby grać wbrew zasadom?

TAK

NIE

NIE WIEM

Czy system wynagrodzenia zarabia na siebie?

TAK

NIE

NIE WIEM

Jeżeli choć raz odpowiesz „NIE” lub „NIE WIEM”, może to oznaczać, że system

wynagrodzenia w Twoim dziale sprzedaży może nie być skuteczny.

A to oznacza, że warto go poprawić i… zarabiać więcej.

DLA KOGO?

Dla FIRM mających działy sprzedaży, które:

chcą, aby ich handlowcy
realizowali cele firmy

rozważają zmianę systemu motywacyjnego w sprzedaży

borykają się z tym, że zespół sprzedaży nie osiąga celów

Dla OSÓB decyzyjnych reprezentujących:

zarząd

chcą, aby ich handlowcy
realizowali cele firmy

dział sprzedaży

dla dyrektorów handlowych
i sprzedaży, którzy muszą realizować roczne plany wyznaczone im
przez zarząd spółki.

dział sprzedaży

dla dyrektorów HR, którzy są zaangażowani w budowanie systemu wynagrodzeń
w dziale sprzedaży.

dział wsparcia sprzedaży

dla osób odpowiedzialnych za budowanie i administrację systemami wynagrodzenia handlowców.

Rekomendacje zadowolonych klientów

Rekomendacje dotyczą szkoleń i projektów doradczych wyłącznie w tematyce wynagradzania zespołów sprzedaży.

To nie było szkolenie. To był dzień wypełniony ciekawymi
case studies, praktyką i wymianą doświadczeń. Cenna formuła
z praktykiem, która dała mi wiele inspiracji.

Piotr Sędor
National Sales Manager, Unilever Food Solutions S.A.

Rozwiązania, które Pan Tomek pomógł nam wypracować zostały poprzedzone dogłębnie przeprowadzoną diagnozą naszej sytuacji - dużą liczbą analiz i rozmów z kadrą naszej firmy. Pan Tomek poznał naszą firmę od podszewki, aby dobrze zrozumieć jak funkcjonujemy. Nie spodziewałem się takiego zaangażowania w poznanie naszego biznesu. Jesteśmy bardzo zadowoleni ze współpracy i mamy poczucie, że to był dobrze wykorzystany czas.
Jacek Kocot
Prezes Zarządu Akson Sp. z o.o.
Dla osoby która stanęła przed wyzwaniem utworzenia kilkuosobowego działu handlowego szkolenie Tomka było jak koło ratunkowe. Dla mnie ważne było, że krok po kroku omówiliśmy tam na jakie aspekty należy zwrócić uwagę przy budowaniu systemu premiowania. Pozwoliło mi to potem w około dwa miesiące utworzyć system premiowania wraz z raportowaniem który funkcjonuje do dzisiaj. A co najważniejsze handlowcy zaczęli realizować cele 🙂
Karol Głaz
Sales Manager RGB Elektronika

Oceniał, projektował
i wspierał wdrożenie systemów wynagradzania zespołów sprzedaży
w kilkunastu organizacjach.

unnamed (1)

O NAS

Tomasz Zagdan
Konsultant biznesowy w obszarze podnoszenia skuteczności organizacji sprzedaży (sales excellence). Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu skutecznych systemów wynagradzania zespołów handlowych. Najczęściej pracuje z klientami w branżach FMCG oraz B2B. Praktyk, który łączy rolę konsultanta z pracą w międzynarodowej organizacji, w której odpowiada za zarządzanie systemami wynagrodzeń handlowców.

Przeszkolił ponad 100 liderów HR
 i Sprzedaży z ponad 80 firm
w zakresie skutecznego wynagradzania zespołów handlowych. 

O NAS

Radosław Pogoda
Handlowiec i menadżer sprzedaży z ponad dwudziestoletnim stażem handlowym. Sprzedawał odzież, luksusowe samochody, lokomotywy czy usługiw sektorach B2B, B2C i B2G.Jego ulubionym słowem jest: KONKRET.

PONAD
80
PRZESZKOLONYCH ZESPOŁÓW

unnamed (5)

PONAD 
20
LAT DOŚWIADCZENIA

Stworzymy taki mechanizm wynagradzania zespołowego, aby wszyscy mogli na nim zyskać!

ZAPISZ SIĘ

... i odbierz darmowego e-booka!

POMOŻEMY CI ZBUDOWAĆ I WDROŻYĆ SKUTECZNY SYSTEM WYNAGRADZANIA DLA TWOJEGO ZESPOŁU HANDLOWEGO

[FM_form id="6"]