SPRAWDŹ NASZĄ OFERTĘ
POMOŻEMY CI ZBUDOWAĆ I WDROŻYĆ
SKUTECZNY SYSTEM WYNAGRADZANIA
DLA TWOJEGO ZESPOŁU HANDLOWEGO
SYSTEM WYNAGRADZANIA, KTÓRY DZIAŁA
DOBRY SYSTEM WYNAGRADZANIA DZIAŁU SPRZEDAŻY POWINIEN SPEŁNIAĆ NASTĘPUJĄCE KRYTERIA:
Wspiera realizację strategii firmy
Motywuje handlowców do właściwych działań
Motywuje do pracy w firmie i osiągania celów
Jest zrozumiały i sprawiedliwy dla pracowników
Jest efektywny – pozwala osiągnąć zamierzone cele
53%
firm uważa, że jej pracownicy nie rozumieją polityki wynagradzania firmy.
Czy wiesz jak to wygląda u Ciebie?
Źrodło: „Compensation Programs and Practices Survey”, WorldatWork and Aon Hewitt, 2016.
KRÓTKI QUIZ:
CZY SYSTEM WYNAGRADZANIA DZIAŁU SPRZEDAŻY W TWOJEJ FIRMIE JEST SKUTECZNY?
Czy cele handlowców są spójne z celami strategicznymi firmy?
TAK
NIE
NIE WIEM
Czy system sprawia, że handlowcy koncentrują się na działaniach, które realizują cele firmy?
TAK
NIE
NIE WIEM
Czy system sprawia, że Sprzedaż i pozostałe działy grają do jednej bramki?
TAK
NIE
NIE WIEM
Czy handlowcy postrzegają system jako sprawiedliwy?
TAK
NIE
NIE WIEM
Czy handlowcy potrafią samodzielnie opisać jak działa ich system motywacyjny?
TAK
NIE
NIE WIEM
Czy handlowcy potrafią samodzielnie obliczyć wartość swojej premii lub prowizji?
TAK
NIE
NIE WIEM
Czy handlowcy wykorzystują luki w systemie motywacyjnym, aby grać wbrew zasadom?
TAK
NIE
NIE WIEM
Czy system wynagrodzenia zarabia na siebie?
TAK
NIE
NIE WIEM
Jeżeli choć raz odpowiesz „NIE” lub „NIE WIEM”, może to oznaczać, że system
wynagrodzenia w Twoim dziale sprzedaży może nie być skuteczny.
A to oznacza, że warto go poprawić i… zarabiać więcej.
DLA KOGO?
Dla FIRM mających działy sprzedaży, które:
chcą, aby ich handlowcy
realizowali cele firmy
rozważają zmianę systemu motywacyjnego w sprzedaży
borykają się z tym, że zespół sprzedaży nie osiąga celów
Dla OSÓB decyzyjnych reprezentujących:
zarząd
chcą, aby ich handlowcy
realizowali cele firmy
dział sprzedaży
dla dyrektorów handlowych
i sprzedaży, którzy muszą realizować roczne plany wyznaczone im
przez zarząd spółki.
dział sprzedaży
dla dyrektorów HR, którzy są zaangażowani w budowanie systemu wynagrodzeń
w dziale sprzedaży.
dział wsparcia sprzedaży
dla osób odpowiedzialnych za budowanie i administrację systemami wynagrodzenia handlowców.
Rekomendacje zadowolonych klientów
Rekomendacje dotyczą szkoleń i projektów doradczych wyłącznie w tematyce wynagradzania zespołów sprzedaży.
To nie było szkolenie. To był dzień wypełniony ciekawymi
case studies, praktyką i wymianą doświadczeń. Cenna formuła
z praktykiem, która dała mi wiele inspiracji.
Piotr Sędor
National Sales Manager, Unilever Food Solutions S.A.
Oceniał, projektował
i wspierał wdrożenie systemów wynagradzania zespołów sprzedaży
w kilkunastu organizacjach.
O NAS
Tomasz Zagdan
Konsultant biznesowy w obszarze podnoszenia skuteczności organizacji sprzedaży (sales excellence). Specjalizuje się w projektowaniu i wdrażaniu skutecznych systemów wynagradzania zespołów handlowych. Najczęściej pracuje z klientami w branżach FMCG oraz B2B. Praktyk, który łączy rolę konsultanta z pracą w międzynarodowej organizacji, w której odpowiada za zarządzanie systemami wynagrodzeń handlowców.
Przeszkolił ponad 100 liderów HR
i Sprzedaży z ponad 80 firm
w zakresie skutecznego wynagradzania zespołów handlowych.
O NAS
Radosław Pogoda
Handlowiec i menadżer sprzedaży z ponad dwudziestoletnim stażem handlowym. Sprzedawał odzież, luksusowe samochody, lokomotywy czy usługiw sektorach B2B, B2C i B2G.Jego ulubionym słowem jest: KONKRET.
PONAD
80
PRZESZKOLONYCH ZESPOŁÓW
PONAD
20
LAT DOŚWIADCZENIA