Najlepsi wiedzą.
To, że najlepsi handlowcy zamykają więcej szans sprzedaży niż przeciętni, nie jest żadnym odkryciem. Tyle, że dla nich podpisanie zamówienia wcale nie jest końcem procesu sprzedaży.
Co nim jest?
Czy tylko dopilnowanie, aby klient otrzymał produkt lub usługę zgodnie z obietnicą i był zadowolony? To bardzo ważne, ale wcale nie to odróżnia tych najlepszych od pozostałych.
Najlepsi handlowcy dokładnie WIEDZĄ DLACZEGO WYGRALI. Co sprawiło, że klient wybrał właśnie ich ofertę. Stale badają swoich Klientów i uczą się co poprawić w przyszłości, aby wygrywać jeszcze częściej.
Sprawdzają także dlaczego niektóre szanse jednak przegrali. Zachowują „profesjonalną pokorę”, aby prosić o szczere odpowiedzi, wyciągają z nich wnioski i cały czas rozwijają swój warsztat. Właśnie dzięki temu są najlepsi.
Pomóż Swojemu zespołowi sprzedaży wdrażając analizę win-loss. Dzięki niej, wprost od klientów, uzyskasz informacje, dlaczego wygrałeś lub przegrałeś konkretny proces sprzedaży.
Wykorzystaj tą wiedzę, aby wprowadzać udoskonalenia, a w efekcie zamykać nawet o 15-30% więcej sprzedaży bez pozyskiwania dodatkowych leadów!
W komentarzu znajdziesz link do darmowego ebooka, który wprowadzi Cię w analizę win-loss
Co jeszcze, Waszym zdaniem, wyróżnia najlepszych handlowców?
Podobne artykuły:
I to wystarczy?
Firma z branży IT, chcą wdrażać analizę win-loss. Pytam: dlaczego?– Chcemy wygrywać więcej transakcji.– A co robicie dzisiaj?– Jak wszyscy. Reklama, sociale, Clutch. Standardowo.– A na jakiej podstawie modyfikujecie oferty? Analizujecie swoje zwycięstwa i porażki?– Jak wygrywamy deala, to każdy jest zadowolony i nie pyta dlaczego wygraliśmy. Rozmywa się to. Jak przegramy, to najpierw szukamy