Najlepsi wiedzą.

To, że najlepsi handlowcy zamykają więcej szans sprzedaży niż przeciętni, nie jest żadnym odkryciem. Tyle, że dla nich podpisanie zamówienia wcale nie jest końcem procesu sprzedaży.

Co nim jest?

Czy tylko dopilnowanie, aby klient otrzymał produkt lub usługę zgodnie z obietnicą i był zadowolony? To bardzo ważne, ale wcale nie to odróżnia tych najlepszych od pozostałych.

Najlepsi handlowcy dokładnie WIEDZĄ DLACZEGO WYGRALI. Co sprawiło, że klient wybrał właśnie ich ofertę. Stale badają swoich Klientów i uczą się co poprawić w przyszłości, aby wygrywać jeszcze częściej.

Sprawdzają także dlaczego niektóre szanse jednak przegrali. Zachowują „profesjonalną pokorę”, aby prosić o szczere odpowiedzi, wyciągają z nich wnioski i cały czas rozwijają swój warsztat. Właśnie dzięki temu są najlepsi.

Pomóż Swojemu zespołowi sprzedaży wdrażając analizę win-loss. Dzięki niej, wprost od klientów, uzyskasz informacje, dlaczego wygrałeś lub przegrałeś konkretny proces sprzedaży.

Wykorzystaj tą wiedzę, aby wprowadzać udoskonalenia, a w efekcie zamykać nawet o 15-30% więcej sprzedaży bez pozyskiwania dodatkowych leadów!

W komentarzu znajdziesz link do darmowego ebooka, który wprowadzi Cię w analizę win-loss

Co jeszcze, Waszym zdaniem, wyróżnia najlepszych handlowców?

[FM_form id="5"]
Categories Analiza Win-Loss/Po co?

Post Author: Radek Pogoda

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Witryna wykorzystuje Akismet, aby ograniczyć spam. Dowiedz się więcej jak przetwarzane są dane komentarzy.