Artykuły
- I to wystarczy? May 20, 2020
- Najlepsi wiedzą. May 12, 2020
- Czego w kryzysie uczy psi fryzjer, weterynarz czy dentysta? March 15, 2020
- Odwaga w czasach kryzysu. March 14, 2020
- Syndrom tłustego kota. March 13, 2020
- As(k)holes, trole czy tylko głupi algorytm? January 18, 2020
- Znikający punkt. January 13, 2020
- Jaka? Ogólna? Chyba kpisz… November 27, 2019
- Nadejszła wiekopomna chwila… September 27, 2019
- Klient nie gwiżdże. February 9, 2019
- Jak oceniać handlowców? Część 3. – Business development. November 25, 2018
- Jak oceniać handlowców? Część 2. – aktywności handlowców. November 24, 2018
- Jak oceniać handlowców? Część 1. – wyniki sprzedaży. November 20, 2018
- Jak wynagradzać handlowców? Część 7/7 May 28, 2018
- Jak wynagradzać handlowców? Część 6/7 May 23, 2018
- Jak wynagradzać handlowców? Część 5/7 May 23, 2018
- Jak wynagradzać handlowców? Część 4/7 May 21, 2018
- Jak wynagradzać handlowców? Część 3/7 May 12, 2018
- Jak wynagradzać handlowców? Część 2/7 May 11, 2018
- Jak wynagradzać handlowców? Część 1/7 May 9, 2018
- Czym jest Święta Trójca Sprzedaży? April 13, 2018
- This year is different! November 20, 2017
- Spotkanie handlowe – jak poprawić skuteczność sprzedaży Twojej firmy. November 24, 2016
- Jak planować pracę handlowca? Metoda zegara czyli batching w praktyce. November 21, 2016
- Wizerunek handlowca Nie odpuszczaj przed metą – dopilnuj szczegółów! Część 4/4 September 3, 2015
- Kiedy i jak prezentować Klientowi naszą ofertę? April 22, 2015
- Cykl życia produktu – jak nie tracić Klientów? April 20, 2015
- Słuchanie: podstawa skutecznej sprzedaży. April 20, 2015
- BARDZO ważny dzień. April 19, 2015
- Czy naprawdę trzeba pytać Klienta o jego oczekiwania? April 17, 2015
- Wizerunek handlowca “na słowie Handlowca polegaj jak na Zawiszy” Część 3/4 April 16, 2015
- Wizerunek handlowca Najważniejsze narzędzia – postawa, mimika, głos. Część 2/4 April 16, 2015
- Wizerunek handlowca Strój – ozdoba czy narzędzie? Część 1/4 April 15, 2015
- Sekretarka – wróg czy przyjaciel handlowca? April 13, 2015
- Jak korzystać z kalendarza w pracy handlowca? March 28, 2015
- Ważna rzecz – notatka. March 26, 2015
- Jak wstawać wcześniej? March 25, 2015
- Co robić gdy Klient mówi “ja ten zakup muszę jeszcze przemyśleć”? March 24, 2015
- Jak pracować z listą klientów – nie tylko w MLM. March 18, 2015
- Technika telemarketingowa 20 x “NIE” March 9, 2015
- Szczerość w sprzedaży. February 26, 2015