Nadejszła wiekopomna chwila…
Jak mawiał klasyk – nadejszła wiekopomna chwila i w zeszłym tygodniu zdecydowałem o zakończeniu ścisłej współpracy z IBM. Ponad rok działania ze świetnymi ludźmi, przy bardzo interesujących projektach i na nowym dla mnie rynku IT dał mi sporo satysfakcji, choć wymagał ogromu nauki. Ale dzięki temu przynajmniej trochę „odkurzyłem synapsy”… 😉
Nie zamykam do końca karty IBM, bo będę nadal współpracował z firmą nad wybranymi projektami, ale zmiana formy współdziałania otwiera kilka ważnych dla mnie możliwości.
Po pierwsze i najważniejsze – wracam do dzielenia się z Wami wiedzą i doświadczeniem, które przez ostatnie 20+ lat zbierałem od moich Klientów i współpracowników.
Wrócą filmy na Youtube, artykuły na LinkedIn i blogach oraz znowu „zacznę bywać” na wybranych imprezach społeczności sprzedażowej i menadżerskiej. Tego kawałka mojej pozazawodowej działalności brakowało mi najmocniej przez ostatnie naście miesięcy i czas najwyższy był to zmienić…
Poza tym wracam do, wstrzymanego na czas wyłącznej umowy z IBM, budowania własnych produktów wiedzowych i materiałów szkoleniowych dla handlowców i szefów sprzedaży.
Wrócą też (już od początku listopada) dostępne w formie otwartej szkolenia, warsztaty i grupa mentoringowa. A właściwie trzy osobne grupy – jedna dla chcących się rozwijać handlowców, osobna dla szefów sprzedaży i osób odpowiedzialnych za sprzedaż (właściciele czy menadżerowie wyższego szczebla) oraz kolejna, dedykowana wyłącznie mojej ukochanej branży moto. Będą uruchamiane stopniowo, ale jeszcze w tym roku wszystkie trzy będą działać pełną parą.
A dla tych z Was, którzy chcieliby wykorzystać moją wiedzę do poprawienia struktur sprzedażowych w swojej firmie w formie 1:1, będę dostępny jako konsultant czy nawet interim, choć raczej nie menadżer na lata. Choć życie co chwilę przypomina mi o starej maksymie „nigdy nie mów nigdy”…
W związku z tą życiową zmianą mam do Was prośbę. Pomóżcie mi proszę w promocji nowego kontentu, bo po tak długiej „przerwie w nadawaniu” moje zasięgi znacząco spadły i każde Wasze polecenie opublikowanego przeze mnie filmu czy tekstu będzie wielką sprawą.
Jeśli znacie osoby lub firmy, które zmagają się z nie najlepiej funkcjonującą sprzedażą – polećcie mnie proszę jako konsultanta czy interima.
A jeśli znajdziecie gdzieś informacje o ciekawych rekrutacjach czy projektach, do których mógłbym wnieść swoje doświadczenie i umiejętności – dajcie znać. Od listopada będę mógł już brać w nich udział.
Dziękuję Wam za każdą dodatkową subskrypcję mojego kanału na YT i każdego lajka pod opublikowanym przeze mnie postem lub komentarzem. Tylko dzięki Wam nie zginąłem całkiem z powierzchni mediów społecznościowych. I postaram się za to jak najpiękniej odwdzięczyć kolejnymi materiałami.
Podobne artykuły:
no-show?
Umówiliśmy się porządnie – na mailach, z zaproszeniami do kalendarzy, potwierdzonymi od razu po przesłaniu. Miał być On – head-honcho firmy X, gość z marketingu i dziewczyna, która prowadzi zespół sprzedaży. Dwie – dwie i pół godziny sesji otwierającej projekt sporych zmian w jednym z procesów sprzedaży. Ona przyszła, marketingowiec też. Ale szefa – ni
Na co jeszcze czekasz?
Jesteście już po jeździe testowej – podobało się. Wiecie, że wózek zmieści się do bagażnika, a dzieciaki – na foteliki zamontowane na tylnej kanapie. Nie ma wątpliwości co do koloru tapicerki, wiecie jaki ma być system audio, on wybrał silnik – ona wyposażenie z zakresu bezpieczeństwa. Dzieciaki mają to w nosie, nudzą się jak mopsy
Czego w kryzysie uczy psi fryzjer, weterynarz czy dentysta?
Po moim wczorajszym wpisie, pokazującym historię Klienta z branży eventowej, skontaktowało się ze mną parę osób z pytaniami jak mogą działać w dzisiejszej sytuacji. Podzwoniłem po znajomych i zebrałem dla nich trochę ciekawych pomysłów. Chcę pokazać je również tutaj, żebyście mogli je podpowiedzieć swoim znajomym. Wielu z Was przesłało ten wczorajszy wpis osobom, które toną