
Jak wynagradzać handlowców? Część 2/7
Nie czarujmy się. Dziś rynek jest tak gorący, że dobry i sensowny handlowiec, z dobrym wynikiem, podejście i kulturą pracy i umiejętnościami pracy, zawsze i wszędzie znajdzie robotę. A po drugie...
Naprawimy Twoją sprzedaż!
Nie czarujmy się. Dziś rynek jest tak gorący, że dobry i sensowny handlowiec, z dobrym wynikiem, podejście i kulturą pracy i umiejętnościami pracy, zawsze i wszędzie znajdzie robotę. A po drugie...
Porozmawiamy dzisiaj o pieniądzach. O tym w jaki sposób wynagradzać handlowców, w jaki sposób robić to mądrze...
Sprawdź co w największym stopniu wpływa na skuteczność lub nieskuteczność handlowców, zespołów handlowych...
It is November 20th already and I bet you are thinking at your sales budget figures every other day. You are not alone. Every realistic salesperson or sales manager in western economy countries is staring at a calendar with much attention – just like you. Usually, in any other year, most of them will be...
Narzędziem, o którym chciałem dzisiaj z Wami porozmawiać jest spotkanie handlowe, jest spotkanie, które bardzo często niesłusznie jest traktowane...
Porozmawiamy dziś o tym, w jaki sposób handlowcy, szefowie sprzedaży, ale też większość innych ludzi, wielu innych ludzi w firmie może zarządzać dwoma najważniejszymi elementami...
<transkrypcja nagrania, artykuł będzie dostępny wkrótce> Ostatni raz porozmawiamy dzisiaj o tym, co stanowi części składowe, co stanowi klocki budujące całościowo wizerunek handlowca. W poprzednich trzech częściach rozmawialiśmy o stroju, o mimice, o tym, jaki kontakt, jakie informacje niewerbalne podaje wasze ciało i o tym, co jest najważniejsze w arsenale technik handlowca, a mianowicie o...
Po co jest nam to potrzebne? Po to, żebyśmy mogli przygotować dla niego prawdziwą ofertę. Prawdziwą w tym znaczeniu...
Kiedy rozmawia się z handlowcami na temat cyklu życia produktu, na temat podejścia do samego procesu sprzedaży, do tego, jak można ten proces sprzedaży kreować to bardzo często...
Najnowsze komentarze